پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 8 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۰۱:۱۱

اسکله غیرمجاز تفریحی در حریم ساحل گناوه تخریب شد

باشگاه خبری فراساحل: با حکم قضایی یک اسکله غیرمجاز تفریحی به همراه تاسیسات متعلقه روز سه شنبه در گناوه با حضور دادستان، قاضی اجرای احکام ، نمایندگان فرمانداری، منابع آب و دریابانی این شهرستان تخریب شد. به گزارش باشگاه خبری  فراساحل و به نقل از ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب گناوه درحاشیه تخریب این واحد گفت: تخریب این واحد برای مبارزه با تصرفات غیرمجاز دریا و سواحل اجرا شده است. خدارحم گزدرازی افزود: تخریب این واحد پس از تشکیل پرونده و با صدور کیفرخواست برای متهم به اتهام تصرف غیرمجاز دریا و حریم آن برابر رای صادره دادگاه و تائید آن توسط دادگاه تجدیدنظر استان بوشهر انجام و اقدام به رفع تصرف و اعاده به حالت سابق شد. وی گفت: احداث این واحد علاوه بر تصرف حریم دریا ، مشکلات اجتماعی و امنیتی ایجاد و فضای زیبای ساحل را مخدوش کرده بود.

دادستان عمومی و انقلاب گناوه اظهارکرد: به تمامی کسانی که قصد سرمایه گذاری و یا ایجاد بنا و تاسیسات در حریم دریا یا رودخانه را دارند، توصیه می شود از قبل تمامی استعلام های لازم را از ادارات مربوطه بگیرند. وی گفت: به افراد حقیقی و حقوقی نیر هشدار داده می شود درصورت تصرف دریا و رودخانه و حریم آنها نسبت به صدور حکم و قلع و قمع بناهای احداثی اقدام خواهد شد. دادستان عمومی و انقلاب گناوه بیان کرد: از ادارات و متولیان زمین های دولتی، حریم دریا و رودخانه ها خواسته می شود به صورت منطم و مرتب نسبت به بازدیدهای روزانه از این حوزه ها اقدام و درصورت مشاهده هرگونه تصرف و ساخت وسازهای غیرمجاز اقدام های قانونی بعمل آورند تا هرچه سریع تر برخوردهای لازم صورت گیرد.
شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.



  کد خبر : 3522
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :